دنیای آبزیان فرزین

فروش انواع ماهی های آکواریوم

فروش انواع ماهی های آکواریوم

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

روش های ضد عفونی آکواریوم ماهیان آب شیرین

  1. ضدعفونی با پرمنگنات : آکواریوم را از آب پر کرده و سایر وسایل را نیز در آن قرار می دهیم. آنگاه پودر پرمنگنات پتاسیم را به آب اضافه می کنیم. آنچنان که آب به رنگ بنفش تیره در آید. این محلول را 3 روز به همین ترتیب باقی گذاشته و پس از آن آب آکواریوم را تخلیه کرده و آکواریوم و سایر وسایل را قدری با آب تمیز شستشو می دهیم تا هیچ رنگ بنفش دیگری در آب دیده نشود.
  2. ضد عفونی با آب اکسیژن 30% : در این روش، وسایل و سایر تزئینات را داخل آکواریوم گذاشته و آکواریوم را از آب پر می کنیم. سپس برای هر لیتر آب، 50 میلی لیتر آب اکسیژنه 30% به آن می افزائیم. پس از 3 روز آکواریوم را تخلیه کرده و با آب شستشو می دهیم.
  3. ضد عفونی با نمک طعام : ابتدا مقدار 350 گرم نمک را در یک لیتر آب حل کرده، سپس وسایل کوچک و زینتی را در ظرف محتوی محلول نمک برای مدت 24 ساعت قرار می دهیم.برای ضد عفونی کردن آکواریوم، تمام دیواره های آن را شسته و مجددا نمک اندوه می نمائیم. پس از یک روز دیگر آکواریوم و وسایل را شسته و مورد استفاده قرار می دهیم.
  4. ضدعفونی با فرمالین : برای ضدعفونی، 30 میلی لیتر از محلول فرمالین 35 – 40 درصد را در 10 لیتر آب در سطلی ریخته و وسایل و تزئینات مصنوعی را برای مدت 2 ساعت در داخل آن قرار می دهیم      #واردات_عمده_ماهی #تایلند #مالزی #اندونزی #فروش #آروانا #ولف #فلاور #چانا #سرماری #سیچیلاید #پیرانا #پیکاک #موزیک #کوی #گلدفیش #تور #سفر #کنسرت